Początek września to czas niezwykle intensywnych prac nad wprowadzeniem do oferty nowości produktowych, jakimi są etykiety i opakowania wykorzystujące technologię rozszerzonej rzeczywistości. Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to połączenie rzeczywistości z wirtualnymi elementami stworzonymi za pomocą nowoczesnej technologii informatycznej.
Nasza najnowsza propozycja, jaką są właśnie etykiety i opakowania wykorzystujące AR, zaprezentowana została po raz pierwszy na konferencji Spółki Aniflex, a następnie na Targach Opakowań Packaging Innovations.
Co możemy przekazać za pomocą AR?
Niemalże wszystko: informacje o produkcie, pochodzeniu składników, możliwości zastosowania, prezentacje wideo, itp. Należy jednakże pamiętać, iż wykorzystanie AR w branży etykiet i opakowań to nie tylko dodatkowe źródło informacji dla Klienta, ale również doskonały sposób na zwiększenie jego zaangażowania i nieszablonowa forma budowy lojalności wobec marki.
W celu uzyskania bliższych informacji zapraszamy do kontaktu.