Etykieta peel-off

Etykieta peel-off – opowiedz więcej o produkcie

Stanowią doskonały nośnik danych i przyciągają wzrok konsumentów. Etykiety peel-off z nadrukiem stanowia rozwiązanie typu booklet, czyli składających się z dwóch lub więcej warstw, na których możemy nadrukować dodatkowe treści. Sprawdź, czym się wyróżniają i jak dokładnie działają. Przeczytaj nasz artykuł, poznaj największe zalety tego rozwiązania i dowiedz się, kiedy warto go zastosować.

Czym są etykiety peel off?

Nowoczesne etykiety peel off (peel and read, zedrzyj i czytaj lub otwórz-zamknij) są stworzone z dwóch lub więcej warstw w większości przypadków foliowego materiału samoprzylepnego. Stosuje się je, aby nawet na stosunkowo małej powierzchni opakowania przekazać dużą ilość informacji. Rozwiązanie to, w ostatnim  czasie cieszy się rosnącą popularnością w wielu różnych branżach.

Jak działają etykiety peel off?

Poszczególne warstwy są tutaj naklejane na siebie. Producent etykiet peel off wykorzystuje klej, który pozwala ponownie przykleić oderwany element w tym samym miejscu. Kolejne części zadrukowuje się dwustronnie.

Jakie zalety mają etykiety peel off?

Etykiety typu peel off świetnie sprawdzają się na niewielkich opakowaniach. Można je wykorzystać na buteleczkach i fiolkach, słoiczkach czy tubkach. Ich głównym atutem jest możliwość zamieszczenia bardzo obszernych informacji na niewielkiej powierzchni. Pozwalają producentom na większą dowolność w identyfikacji swoich opakowań czy zastosowania dodatkowych wersji językowych. Dzięki nim większa ilość informacji nie wpływa negatywnie na przejrzystość etykiety.

Zastosowanie etykiet peel off

Przepisy dokładnie wskazują, jakie dane koniecznie muszą znaleźć się na etykietach. Data produkcji, termin ważności, adres producenta i inne obowiązkowe elementy niejednokrotnie zajmują dużo miejsca, przez co producenci muszą ograniczać skuteczne hasła reklamowe, większe logo marki czy grafikę zaprojektowaną do kampanii marketingowej. Funkcjonalne etykiety typu peel-off stanowią rozwiązanie tego problemu.

Dodatkowa przestrzeń nadruku okazuje się również istotna dla wdrożenia indywidualnej strategii reklamowej. Jednym z przykładów są opakowaniach produktów spożywczych na których można zamieścić m.in. przepisy kulinarne na dania, do których dodaje się dany produkt. Wszystko tak naprawdę zależy od pomysłów projektanta na przyciągnięcie uwagi potencjalnych odbiorców.

Producenci wykorzystują również etykiety typu peel-off podczas organizacji różnego typu loterii, gier i konkursów. wewnętrzna część może posłużyć do zamieszczenia kodów do wysłania wiadomością SMS, bądź liter do ułożenia hasła czy szczegółowego regulaminu i warunków przystąpienia do promocji. Dzięki temu konsumenci nie są zmuszeni do sprawdzania informacji na stronie producenta.

W jakich branżach najczęściej wykorzystywane są etykiety peel-off z nadrukiem?

Wielowarstwowe etykiety peel-off z nadrukiem bardzo dużym zainteresowaniem cieszą się w branży farmaceutycznej. Aplikowane na opakowaniach zawierających leki czy suplementy diety,  dają możliwość zamieszczenia m.in. szczegółowych zaleceń dotyczących bezpiecznego stosowania danego produktu czy efekty, które pozwala on uzyskać. Chętnie sięgają po nie również producenci kosmetyków. Niewielkie opakowania nie dają możliwości zamieszczenia wielu obowiązujących danych, dlatego dodatkowa powierzchnia jest  szczególnie cenna.

Aniflex – drukarnia etykiet peel-off – sprawdź naszą ofertę!

Zainteresowały Cię możliwości etykiet typu peel-off? Nasza Drukarnia (https://aniflex.pl/oferta/etykiety-samoprzylepne) stosuje najnowsze techniki, które pozwalają nam realizować nawet  niestandardowe projekty. Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu (https://aniflex.pl/kontakt) – pomożemy Ci dobrać rozwiązanie idealnie dopasowane do potrzeb Twojej firmy.