Miniony rok upłynął dla nas pod znakiem promocji materiałów ekologicznych. Przygotowana przez nas kampania Take Care of the Earth zwróciła uwagę na możliwości jakie dają etykiety bardziej przyjazne dla środowiska.
W tym roku nie zwalniamy tempa…podążając niezmiennie w kierunku propagowania proekologicznych rozwiązań dokładamy coś, co dodatkowo wyróżni nasze opakowanie w aspekcie wizualnym – personalizację – przecież nic innego tak nie zwraca uwagi klienta jak indywidualne podejście.
Akcja „pudełkowa” upewniła nas, że warto promować niestandardowe rozwiązania. Dlatego też po raz kolejny „wychodzimy” do Klientów – tym razem ruszamy w Polskę z etykietami samoprzylepnymi zaprojektowanymi z użyciem oprogramowania HP Mosaic, które umożliwia wygenerowanie nieograniczonej ilości unikalnych opakowań opartych na jednym wzorze graficznym. Marki takie jak Coca-Cola, Smirnoff czy Aqua dOr postawiły na personalizację i wypuściły na rynek opakowania zaprojektowane z wykorzystaniem HP Mosaic. Osobiście uważamy, że warto dołączyć do tak prestiżowego grona.
Co trzeba zrobić żeby z niego skorzystać?
Po pierwsze: musicie mieć drukarnię, która realizuje wydruk przy użyciu HP Mosaic
Po drugie: musicie mieć odwagę… odwagę do tego żeby wyjść poza standard (o czym nieustannie przypominamy i do czego stale Was zachęcamy)
…reszta „zrobi się sama”…
Zapraszamy do kontaktu